Vai al contenuto

Anime primavera 2009


aznable85

Messaggi raccomandati

  • Risposte 220
  • Created
  • Ultima Risposta

Top Posters In This Topic

:pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::lolla:

http://www.animenews...to-follow-manga

 

Toei Animation has confirmed that this spring's Dragon Ball Kai re-airing of its Dragon Ball Z anime will be edited to more closely follow Akira Toriyama's original manga. The Dragon Ball Z anime series originally ran from April 1989 to January 1996 in Japan. However, since Toriyama was still serializing his manga at the same time in shorter weekly installments, the Dragon Ball Z anime expanded its story by inserting additional content. The new Dragon Ball Kai remastering will be a "Akira Toriyama original cut edition" that will quicken the story presentation and adhere more with the manga's story.   :lolla::lolla::lolla::lolla:

Link al commento
Condividi su altri siti

Quote

:pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::pazzia::lolla:

http://www.animenews...to-follow-manga



Toei Animation has confirmed that this spring's Dragon Ball Kai re-airing of its Dragon Ball Z anime will be edited to more closely follow Akira Toriyama's original manga. The Dragon Ball Z anime series originally ran from April 1989 to January 1996 in Japan. However, since Toriyama was still serializing his manga at the same time in shorter weekly installments, the Dragon Ball Z anime expanded its story by inserting additional content. The new Dragon Ball Kai remastering will be a "Akira Toriyama original cut edition" that will quicken the story presentation and adhere more with the manga's story.   :lolla::lolla::lolla::lolla:

:pazzia:
Link al commento
Condividi su altri siti

Quote

Non solo, ridoppiano pure tutto (la Nozawa quanti anni avrà, 70? 75? Poraccia, ha pure tre ruoli in cui grida come una dannata :lolla::lolla::lolla: ).

The anime footage will be enhanced with the latest digital technology. This includes a new full-HD remastering from the film reels of the original run, renewed soundtracks and sound effects, and new dialogue recordings with most of the original cast. The re-airing will launch in Japan on April 5.

I  :girella2: giapponesi si opporranno a cotanto scempio? :pazzia:
Link al commento
Condividi su altri siti

Quote

Non dire ste cose che magari ti sentono  :nono:


Tanto fanno pure quello per remakare o sostituire il GT,è impossibile fermare il giramento delle palle del drago (in senso pure figurato,ormai gireranno anche a lui).Intanto potremo rinfrescarci la memoria sul GT originale con le repliche che seguiranno lo Z e partiranno venerdì 20 marzo alle 13,40.

http://www.animeclic...ia.php?id=21529
Link al commento
Condividi su altri siti

Crea un account o accedi per lasciare un commento

Devi essere un utente registrato per poter lasciare un commento

Crea un account

Iscriviti per un nuovo account nella nostra comunità. È facile!

Registra un nuovo account

Accedi

Sei già un account? Accedi da qui.

Accedi Ora
  • Navigazione Recente   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...

Informazione Importante

Procedendo oltre nell'uso di questo sito, accetti i nostri Termini Di Utilizzo